کامل ترین لیست علت خاموش شدن ماشین در حالات مختلف

logo.png

091771854520917605121007138318001-2امداد خودرو شیراز

شیراز،چهارراه بنفشه،نبش سیاحتگر

خاموش شدن ماشین

مهم ترین دلایل خاموش شدن ماشین

·       کمبود سوخت کافی در موتور

·       عدم تامین هوای مورد نیازموتور

·       قطع یا نوسان برق ماشین

·       خرابی شمع، وایر یا کوئل

·       خرابی رله دوبل

·       خرابی یا قطع شدن اتصالات ایسیو

·       فعال شدن سوئیچ اینرسی

·       خرابی سنسور اکسیژن

·       خراب‌شدن پمپ بنزین یا سوختن فیوز آن

·       خرابی باتری یا دینام خودرو

·       خرابی استپر یا دریچه برقی گاز موتور

·       مشکل در سیستم ایموبیلایزر خودرو

·       خرابی استارت خودرو

·       کثیف یا معیوب شدن انژکتور

·       داغ شدن بیش از حد موتور

·       خرابی سنسور دور موتور

·       خرابی سنسور موقعیت میل لنگ

·       خرابی مبدل گشتاور در خودروی اتوماتیک

امداد خودرو

این مجموعه فنی تخصصی توانایی ساپورت و ارائه خدمات برای تمامی برندها و مدل ‌های خودروهای داخلی و خارجی را داراست. خدمات رسانی به این تنوع وسیع از خودروها و تجربه و تخصص مکانیک ‌های مجموعه، اطمینان می‌ دهد که هرگونه مشکلات فنی و تعمیراتی مربوط به هر نوع خودرویی را با حرفه ‌ای ترین روش ‌ها و با کیفیت بالا حل کنند.

یدک کش

خدمات جا به جایی خودرو با بهترین و سریع ترین یدک کش شیراز در هر موقعیتی که نیاز به حمل و نقل فوری و ایمن خودرو یا بارهای سنگین دارید، به کار می ‌آید و به شما کمک می‌ کند تا به سرعت و بهره‌ وری مطلوب، مشکلات حمل و نقل خود را حل کنید.

مکانیک سیار

مکانیک سیار شیراز ، به عنوان فردی با تخصص و تجربه در زمینه تعمیرات خودروها، به محل خرابی خودرو مراجعه کرده و تعمیرات لازم را انجام می ‌دهد.

شبانه روزی 7 روز هفته در کل شیراز

مزایای امداد خودرو شیراز ابراهیمی

بهترین و سریع ترین جرثقیل یدک کش شیراز خدمات امداد خودرو با بهترین کیفیت و سرعت در هر نقطه ‌ای از شهر اگر ساکن شیراز هستید و نیاز به تعمیر تخصصی خودرو دارید یا برای دریافت خدمات مشابه به دنبال بهترین گزینه می گردید، امداد خودرو شبانه روزی شیراز ابراهیمی با تیم مجرب مکانیک های متخصص آماده خدمت رسانی به شما در هر نقطه از شهر است.  

مهم ترین علت خاموش شدن ماشین چیست؟

کمبود سوخت کافی در موتور

کمبود سوخت کافی در موتور یکی از رایج ترین علت های خاموش شدن ماشین است. در اینجا دلایلی مربوط به سوخت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود

 علل خاموشی های مربوط به سوخت

1. خالی بودن باک سوخت: نبود سوخت واضح ترین دلیل است. اگر مخزن سوخت خالی باشد، موتور، سوخت لازم برای کارکردن را دریافت نمی کند.

2.  گیج سوخت معیوب: گاهی اوقات، یک گیج سوخت معیوب  باعث گمراهی راننده  می شود که فکر کند بیشتر از مقدار واقعی سوخت در باک وجود دارد.

3.  گرفتگی فیلتر سوخت ؛فیلتر بنزین کثیف نمی تواند سوخت را به موتور هدایت کند  و باعث خاموش شدن آن شود.

4. پمپ سوخت معیوب :پمپ بنزین وظیفه رساندن سوخت از باک به موتور را بر عهده دارد.(مطالعه مقاله کامل درباره پمپ بنزین در اینجا) اگر خراب شود، موتور سوخت مورد نیاز خود را دریافت نمی کند.

5. مشکلات فشار سوخت: ایراد در تنظیم کننده فشار سوخت یا رله پمپ بنزین می تواند منجر به فشار ناکافی سوخت و از کار افتادن موتور شود.

 راه حل ها و اقدامات پیشگیرانه

1. بررسی منظم میزان سوخت :همیشه مطمئن شوید که باک بنزین شما سوخت کافی دارد، به خصوص قبل از سفرهای طولانی.

2. تعمیر و نگهداری گیج سوخت:به طور منظم گیج سوخت را بررسی و کنید تا  از سالم بودن آن مطمئن شوید.

3. فیلترهای سوخت را تعویض کنید:فیلتر بنزین را بر طبق توصیه های سازنده در دفترچه راهنما ،برای جلوگیری از گرفتگی تعویض کنید.

4. پمپ سوخت را بازرسی کنید: پمپ بنزین را به طور مرتب بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید تا با عملکرد صحیح مانع از خاموش شدن ماشین بشود.

5.  نظارت بر فشار سوخت :فشار سوخت را بررسی کنید و هر قطعه ایی که با تنظیم کننده فشار سوخت یا رله مشکل دارد را سریعاً  چک کنید.